concept teamindeling jeugd

Beste jeugdleden,

De concept jeugd teamindeling voor het komende schooljaar is klaar. Voordat je direct doorscrolt naar de teamindeling hieronder een korte uitleg over hoe we tot deze indeling zijn gekomen.

We hebben naar de volgende punten gekeken:

• leeftijd;
  • niveau van de speler (dit geldt in ieder geval voor de oudere teams);
  • goede teamcombinaties;
  • verdeling jongens en meisjes;
  • vriendjes en vriendinnetjes (dit geldt meer voor de jongere dan voor de oudere teams).

Ook hebben we verschillende trainers hun inzichten rondom het spelniveau gevraagd. Zij zijn degene die de spelers het hele jaar zien spelen.

Ben je teleurgesteld met je nieuwe team – en wij begrijpen best dat dat kan gebeuren – dan is ons eerste advies: ga het gewoon proberen en je zult zien dat ook dat andere team en die andere kinderen moeten wennen en heus aardig zijn. En mocht je het toch heel moeilijk vinden laat het ons weten, zodat we de indeling kunnen toelichten en kunnen kijken of er iets mogelijk is, of dat er wellicht voor de zaalperiode iets aangepast kan worden. Je kan ons bereiken door een mail aan veo.tcjeugd@gmail.com te sturen.

Voor de A1 zal er een selectie worden gehouden. De spelers om wie dit gaat, krijgen nog bericht over de verdere gang van zaken.

De F2 begint na de zomervakantie op het veld eerst met trainingen (en oefenwedstrijden) en start in de zaal met competitie wedstrijden.

A1 A2
Amber Jesse Britt Casper