Meld je op tijd af en ga mee met een ander team, korfbal doen we samen!

Beste (ouders van) jeugdleden,

Na de mei vakantie staan de laatste competitie wedstrijden voor de deur. Vanuit de wedstrijdsecretariaten begrijpen we dat het wat moeizamer loopt om de teams op zaterdag compleet te krijgen. Dit komt zowel doordat er op een te laat moment wordt afgezegd als dat het lastiger is om spelers uit andere teams te vinden om mee te gaan.

Korfbal is een teamsport, en complete teams zijn nodig om een wedstrijd te kunnen spelen. Dit doen we met elkaar als vereniging.

Jullie medewerking is dus nodig! Hoe? Door bij de wedstrijden van je eigen team te zijn; door (als je echt niet kan) zo snel mogelijk af te zeggen (uiterlijk woensdag 18 uur) èn door mee te gaan met een ander team als je daarvoor gevraagd/opgesteld wordt.

Uiteraard proberen we dit (daar waar dat kan) zoveel mogelijk af te wisselen. Laten we er met z’n allen een mooi veld seizoen van maken!

Sportieve groet,

TC Jeugd