Hemelvaarttoernooi. Hulp gezocht!

Het VEO Hemelvaarttoernooi!  Dit jaar kan het weer! Donderdag 26 mei 2022 gaan we met elkaar er een leuke dag van maken!

Van alle (jeugd) leden wordt verwacht dat iedereen de hele dag komt korfballen, houd daarmee dus rekening mee met je plannen. Mocht je echt niet kunnen, dan kun je je bij het wedstrijdsecretariaat afmelden.

Op dit moment zijn we nog hard op zoek naar mensen die wedstrijden kunnen fluiten! Wie helpt ons uit de brand? Als is het maar voor een paar wedstrijden, alle hulp wordt zeer gewaardeerd! Laat het ons aub weten op veohemelvaarttoernooi@gmail.com.

Daarnaast hebben we ook de hulp van de ouders hard nodig bij de organisatie van het toernooi. Zo zoeken we momenteel nog ouders die kunnen helpen met het draaien van bardiensten, snoepkraam, ijsjes, snackkar en natuurlijk de biertap. Je kan je hiervoor aanmelden door je naam in te vullen bij de diensten op het bord in de VEO kantine. Wanneer het niet lukt alle diensten in te roosteren gaan we net als bij de gewone bardiensten, de ouders van de Jeugdteams indelen. Het is altijd supergezellig en een impuls voor de verenigingskas dus doe lekker mee!

Als er ergens vragen over zijn dan kan contact worden opgenomen met de toernooicommissie via het emailadres veohemelvaarttoernooi@gmail.com.

Wij kijken naar het toernooi uit en hebben er veel zin in!