Kampioenen jeugd teams!

Vijf jeugd teams zijn zaalkampioen geworden: A2, B1, D1, E1 en E2 van harte gefeliciteerd!

Het was een bijzonder zaal seizoen en wat mooi dat we weer ’gewoon’ competitie wedstrijden hebben kunnen spelen. Heel fijn dat veel spelers elke keer weer klaar stonden om met andere teams mee te  spelen, zodat er zo veel mogelijk wedstrijden zijn door gegaan. En ook speciale dank aan het wedstrijdsecretariaat die toch elke week er weer voor zorgen dat er complete teams zijn!

Doordat er in elke poule wel een paar wedstrijden waren die niet door zijn gegaan (vanwege corona) bleef het tot het laatste moment spannend wie kampioen werd. Afgelopen twee zaterdagen zijn de kampioenschappen gevierd en aanstaande zaterdag volgt de laatste!