Schrijf je in als scheidsrechter voor de oefenwedstrijden in de zaal!

Vanaf 27 november gaat het echte zaalseizoen weer van start, waarbij het definitieve wedstrijdschema in de loop van november bekend wordt. Voor de oefenwedstrijden op 13 en 20 november in de zaal (Essensteijnhal) zijn we echter nu al wel op zoek naar scheidsrechters.

Schrijf je hiervoor in, dan help je VEO en je mede-spelers. Uiteindelijk is het de bedoeling dat elke senior en elke A-junior minstens 2 wedstrijden in het zaalseizoen fluit, en hierbij tellen gefloten oefenwedstrijden gewoon mee. Door je nu snel in te schrijven voor een wedstrijdje, heb je alvast 1 van de 2 verplichte fluitbeurten in het zaalseizoen erop zitten.

Schrijf je je niet in voor het zaalseizoen, dan is de kans groot dat je alsnog wordt ingedeeld om één van de openstaande wedstrijden te fluiten. Hierbij heb je dus zelf geen invloed meer op bij welk team je wanneer fluit. Kun je deze wedstrijd niet, dan zul je zelf vervanging moeten regelen.

INSCHRIJVEN DOE JE IN DIT ONLINE BESTAND (voor 6 november):

Heb je vragen, opmerkingen of klachten over het zelf inschrijven, dan kun je een mail sturen  naar scheidsrechters@veokorfbal.nl.

We hopen op net zo’n goede respons als andere inschrijfrondes en wensen jullie alvast veel fluitplezier!

Namens de scheidsrechterscommissie van VEO,

Carina van Vliet