Update – vanaf zaterdag ontvangen wij Tsjechische korfballers

Beste VEO-leden en -ouders,

Aanstaande zaterdag is het zover… dan komen onze Tsjechische vrienden en vriendinnen uit Brno met ongeveer 51 kinderen (en begeleiders) naar Voorburg!

Onderaan dit bericht de meest recente versie van het programma; lees het goed door om te zien waar je allemaal aan mee kunt doen.

Je kunt nog steeds meedoen aan dit legendarische evenement! à Wie/Wat zoeken we nog…?

• VEO Jeugd die bij bovenstaande activiteiten (en natuurlijk de oefenwedstrijden) aanwezig kan zijn! Je hoeft je alleen van tevoren op te geven bij de Jeugdcie (veojeugd@gmail.com) als je meewilt naar Madurodam (kosten 13.75EUR pp).
  • Jeugdtrainers die bereid zijn op zondag 27, maandag 28 en/of dinsdag 29 oktober te assisteren bij de trainingen van Robin, Daniek en Johan;
  • Begeleiders voor bovenstaande activiteiten (leeftijd maakt niet uit!); we hebben zoveel mogelijk VEO ambassadeurs nodig om onze buitenlandse vrienden te verwelkomen

Brno heeft er super veel zin in, dus Geef je snel op bij een van onderstaande organisatoren!

Doe dat door ons op het veld aan te schieten of te mailen naar algemenezaken1bestuur@veokorfbal.nl.

Zaterdag

Aankomst Brno 8:00 uur

Kennismaking activiteit 10:00 – 11:30 uur – voor Brno & alle A, B, C, D

Onze gasten zijn vroege vogels, dus na een ontbijtje wordt het tijd om kennis te maken. Iedereen is welkom, we zullen een aantal spellen doen om elkaar een beetje beter te leren kennen. En een goed moment om ons Engels af te stoffen en de eerste Tsjechische woorden te oefenen: Dobrý den!

Middag oefenwedstrijden – voor verschillende teams (zie de website)

Aanmoedigen VEO 1 tegen Excelsior 1 15:30 uur

Aanmoedigen VEO A1 tegen Tempo A2 17:00

Eten op VEO

Kinderdisco 19:00 – 21:00 uur – voor Brno & alle A,B,C,&D

Nadat de buikjes gevuld zijn, trapt onze Feestcie af met wat nu al een traditie belooft te worden: schuifelen op de dansvloer met Justin Bieber, Suzan & Freek en natuurlijk Matheu, met limo de limbo dansen en misschien wel een rood-wit-blauwe polonaise.

Avond Oktoberfest – voor alle oude kinderen (polsbandjes voor 18+)

Zondag

Ochtend activiteit thema cultuur: we gaan naar Madurodam!

Als je meewilt, geef je z.s.m. op bij de Jeugdcie (veojeugd@gmail.com), reserveren van tevoren is noodzakelijk (kosten 13.75EUR pp). We verzamelen om 10:00 uur bij Madurodam en vertrekken vanaf Madurodam tussen 13:30 en 14:00 uur. Halen en brengen op eigen gelegenheid.

Middag training 15:00 – 18:00 uur door Robin Fuchs en Daniek ten Brummelaar – voor Brno & alle A,B,C,&D

Dit belooft het hoogtepunt van het weekend te worden, twee van onze meest talentvolle trainers gaan de Brno- & VEO-jeugd laten zweten. Alle A,B,C,&D zijn welkom!

Avond eten en activiteit 18:00 – 19:00 uur – voor Brno & alle A,B,C,&D

Maandag

Ochtend activiteit thema natuur: we gaan naar het strand! Dit is alleen voor onze gasten uit Brno, omdat de VEO-jeugd (helaas…) weer naar school moet.

Middag training – voor en door Brno

Avond oefenwedstrijden – voor verschillende teams (namelijk de D2 en C1 om 18:00 uur, de B2 om 19:00 uur en de A1 om 20:00 uur; wedstrijden komen z.s.m. op de website te staan)

Dinsdag

Ochtend activiteit op VEO: we gaan souvenirs kopen in Voorburg!

Middag training door Johan van Barneveld – voor Brno

Een training van Johan is een training op niveau. Speciaal voor onze gasten (onze jeugd zit als het goed is wederom op school) komt Johan deze dinsdagmiddag naar VEO voor de laatste veldtraining van het jaar. Hij zal alles uit de kast halen om ze met de nodige adrenaline terug de Tsjechische velden op te sturen… en wie kan dat beter dan onze trainer van het Vlaggenschip…

Vertrek vanaf VEO 17:30 – 18:30 uur ongeveer (beter te vroeg dan te laat): iedereen is welkom Brno uit te zwaaien (wie weet zien we elkaar terug in 2020?)

Marco Rot – oud-speler van Brno en natuurlijk trainer/coach van de A-selectie

Cuno Zoutenbier – lid jubileum kernteam