Bij het Afscheid van Sanne Cramer

Afgelopen zaterdag was het een emotionele dag. Zeker voor Sanne, maar ook voor mij. En dat was vooraf wel logisch. ’s Morgens vroeg was ik al op pad om de eerste foto’s en spandoek op te hangen. Samen met de hond Sam, was het een heerlijke ochtend wandeling. De eerste mensen waren al druk bezig om het clubhuis piekfijn in orde te krijgen en de eerste teams waren zich al aan het inschieten.

Na deze arbeid weer terug op huis aan om later die dag terug te keren op sportpark Westvliet. Daar liep ik al direct tegen een emotionele Sanne die dit natuurlijk niet had verwacht. Verder liepen de spelers zich al warm (?) voor hun eigen wedstrijd. Deze was natuurlijk om de een na bekendste baard van Nederland, maar het is goed voor eigen ego om dit winnend af te sluiten.

Wat ook geschiedde. Een wedstrijd die ook in het teken stond van nog een aantal spelers die afscheid namen. Sommigen gaan lager spelen en Sanne stopt. Genieten was dus het credo.

En dat gebeurde ook. De langzaam toegestroomde toeschouwers aantallen zagen een leuke wedstrijd waarin de over en weer gescoord werd. In de 2e helft was daar het “Cramertje”-moment.

Sanne scoorde. Niet veel later werd er veel gewisseld om de spelers te bedanken met bloemen en hun bewezen diensten voor de selectie. Als laatste werd Sanne gewisseld. Ook nu weer waren de emotie erg groot. En dat is op zo’n moment heerlijk.

Namens Sanne wil ik iedereen bedanken die deze dag tot een bijzondere dag hebben gemaakt. De tranen vloeiden rijkelijk en dit was voor Sanne het meest ideale moment. Mooi weer, familie en vriendinnen, toeschouwers en vele bloemen.

Dank je wel VEO voor de mooie momenten.

Geschreven door: JP