Iedereen bedankt voor zijn en haar inzet!

Beste allemaal,

Het Hemelvaarttoernooi is naar onze beleving wederom een groot succes geweest. De ochtend begon met nog wat miezer maar tegen de tijd dat de eerste ronde begon was het gelukkig droog en ’s middags brak zelfs het zonnetje door. Al met al is het een mooie dag geweest!

Langs deze weg willen we iedereen bedanken die hieraan heeft bijgedragen. Tijdens de prijsuitreiking heeft Chris al namens het bestuur iedereen bedankt en het toernooi is met name mogelijk door de inzet van heel veel VEO leden. Daar zijn wij als toernooicommissie ook heel dankbaar voor.

We hebben reeds van verschillende deelnemende verenigingen ook dankwoorden ontvangen en berichten dat zij een mooie dag hebben gehad. Dat is te danken aan alle VEO leden, ouders en oud-leden die hierbij geholpen hebben.

We zien bij dit soort evenementen een hele goede samenwerking tussen de verschillende commissies en ook heel veel individuele inspanningen. Wij zijn daarom heel dankbaar voor alle teams die helpen met het uitleggen en opruimen van de velden en alles daar omheen. Iedereen die geholpen heeft met het bemannen van de verschillende eet- en drinkgelegenheden. Ook in de voorbereiding heeft veel tijd gezeten voor veel mensen om ervoor te zorgen dat er voldoende materialen zouden zijn maar ook genoeg eten, drinken, saté en gesmeerde broodjes. Iedereen die spontaan nog even helpt met opruimen, inpspringt op een plek waar het druk is, extra bardienst draait of een wedstrijd extra fluit omdat er geen scheidsrechter is.

We zien veel hulp spontaan ontstaan van VEO leden, ouders of oud-leden wanneer ergens hulp nodig is. Daardoor gaan we als geheel toch net een stapje verder dan alles wat te plannen valt en kunnen we met z’n allen zo’n mooie dag als gisteren realiseren.

Daarom langs deze weg ook nog even namens ons als toernooicommissie;

IEDEREEN HEEL ERG BEDANKT VOOR JULLIE HULP!!

Steven Kersbergen, Ernst Zoutenbier, Coen Speckens en Mandy Mulder