Oproep Hemelvaart Toernooi!

Beste VEO-ers,

Het ene top-evenement (de Avondvierdaagse, nog nagenieten… was fantastisch…) is nog maar net achter de rug of het andere doemt alweer op….

Hemelvaart!

De toernooicommissie draait op volle toeren in de aanloop naar ons supergrote toernooi op Hemelvaartsdag: Het is dit jaar weer groter dan de afgelopen jaren met bijna 180 deelnemende teams. De aspirantenploegen zullen vanwege de grootte dit jaar op het Wilhelmus-veld mogen spelen.

VEO is deze dag de gastheer van (even rekenen… 180×8= grofweg zo’n 1500 mensen….!!) en dit vraagt van ons allemaal het beste beentje vóór… 😀. Daarbij is het slagen van het toernooi zowel sportief als financieel van groot belang voor onze club.

De Toernooicommissie vraagt speciale aandacht voor de te fluiten wedstrijden: Zorg dat je de toegewezen wedstrijden aan het begin van de dag worden verdeeld en dat deze wedstrijden ook daadwerkelijk gefloten worden.
Het kan toch niet zo zijn dat op ons eigen toernooi andere verenigingen zonder scheidsrechter staan… help elkaar… spring in waar nodig 👍🏻 … Hoe was die legendarische slogan ook weer?? Oh ja: … Één voor allen en allen voor één…😜

Eerder publiceerde de toernooicommissie (werkzaamheden VEO-leden hemelvaartsdag) de taakverdeling voor deze dag, wij roepen iedereen op tijdig aanwezig te zijn en elkaar te stimuleren om deze dag tot een daverend succes te maken!

Wij kijken met de Toernooicommissie duimend voor een prettig zonnetje uit naar een sportieve en gezellige dag….

Vriendelijke groet,

Namens het bestuur C.K.V. VEO