Bestel je VEO clubkleding straks online

Bijna vier jaar geleden hebben we met trots onze huidige VEO kledinglijn aangemeten. We stralen samen een mooie unieke look uit. En dat willen we vooral blijven doen. De afgelopen jaren heeft Sport2000 Voorburg voor ons de voorraad en verkoop verzorgd.

Maar tijden veranderen en Sport2000 en VEO veranderen mee. We gaan binnenkort de kleding rechtstreeks bij leverancier Muta afnemen via een eigen VEO Webshop. Op dit moment wordt de huidige voorraad naar Muta overgedragen en kun je dus niet meer bij Sport2000 Voorburg terecht voor VEO kleding. Kleding passen kan nog steeds, maar dan bij VEO. Hoe dit precies gaat laten we je binnenkort weten.

We bedanken Sport2000 Voorburg voor hun inspanningen en waarderen de service. Sport2000 Voorburg zal nauw aan VEO verbonden blijven, je blijft er van harte welkom voor je korfbalschoenen of andere sportzaken.