VEO-sjaals te koop!!!

Afgelopen zaterdag zijn de laatste oefenwedstrijden gespeeld, wat betekent dat het zaalseizoen op het punt staat van beginnen. Dat betekent ook dat het weer tijd is om van Essesteijn, ”de hel van Voorburg”, de onneembare vesting van de Blue Tigers te maken. Om alle tegenstanders met bibberende benen van angst te laten beginnen aan de wedstrijd hebben wij sjaals ontworpen voor alle Blue Tigers en andere supporters van ons VEO. Dus heb jij een blauw hart en wil je alle spelers een extra beetje kracht geven om tot het gaatje te gaan, laat je dan horen en zien in Essesteijn.

Wij kunnen ons voorstellen dat je enorm nieuwsgierig bent naar deze sjaals en daarom alvast een tipje van de sluier:

De VEO sjaals zullen zaterdag 1 december (de eerste thuiswedstrijd van VEO 1) vanaf 15:00 te koop zijn in Essesteijn. Mocht je die zaterdag niet in Essesteijn zijn, maar wel een sjaal willen bemachtigen, dan kan je er uiteraard ook eentje bestellen. Deze zal dan op een later tijdstip aan je gegeven worden. Het bestellen van een VEO sjaal kan via een Google formulier (zie ook: https://goo.gl/forms/aimaoAtt7HgAG3NB2)

De sjaals zijn EUR 10,- per stuk en indien er winst wordt gemaakt zal dit terugvloeien in de vereniging – waarschijnlijk in de vorm van nieuwe trommels om het hol van de Blue Tigers nog angstaanjagender te maken. *

Graag gepast betalen – we kunnen geen wisselgeld garanderen. Wel is er de mogelijkheid tot het betalen via een Tikkie.

Let op: op = op

*Dit product is ook geschikt voor de naderende feestdagen

Anouk Mulders en Renee Molman