VEO 2 wint moeizaam

Vanmiddag kwam Phoenix uit Zoetermeer op bezoek. Gezien de stand moest dit makkelijk te doen zijn. Achteraf gezien was dit een ietwat voorbarige voorspelling. VEO startte goed en kwam met 4-0 voor. Daarna scoorde Phoenix en dat werd het beeld, zeker in de eerste helft. Om en om werd er gescoord met een ruststand van 11-7. Mooie aanvallen en ook leuke combinaties werden niet afgemaakt. Dat is jammer, maar dat zou in de tweede helft beter worden. Toch…….??  Helaas. Ik kreeg meteen beelden in mijn gedachten van de wedstrijd tegen Rapid. Ook in die wedstrijd liep het naar behoren, maar je moet de punten wel maken. Gevaar is dat de gelijkmaker op de loer ligt. Toen werd het op het laatste moment gelijk, maar nu gelukkig niet. VEO maakte het zich nu erg lastig door de kansen niet af te maken. Vorige week heb ik echt van jullie genoten. Leuke combinaties en ook het gemak waarmee alles lukte. Nu helaas niet. Maar de punten zijn binnen, óók belangrijk. Volgende week de eerste return tegen Excelsior. We staan nu op de tweede plaats. Vasthouden zou ik zeggen.

Sam Cramer