Steun VEO in de Raboclubkas campagne!!!

De Rabobank Clubkas campagne gaat van start

Spek de club: jouw stem is €5,- waard!

Stem van 5 februari tot 25 februari op VEO

Ook dit jaar heeft VEO zich weer ingeschreven voor de jaarlijkse Rabo Clubkas Campagne. Klanten van Rabobank Regio Den Haag kunnen van 5 t/m 25 februari 2018 stemmen op onze club. Een mooie gelegenheid om onze clubkas extra te spekken. Rabobank Regio Den Haag stelt € 70.000 beschikbaar. Elke stem is maximaal € 5,00 waard.

STEM OP VEO

Doel: gratis deelname aan het schoolkorfbaltoernooi voor scholen uit de regio
VEO vindt actieve betrokkenheid met de jeugd in de regio belangrijk. We willen dat alle jongens en meisjes samen kunnen sporten en vooral lol kunnen beleven. Daarom organiseren we al vele jaren het schoolkorfbal toernooi. Dankzij de Rabobank Clubkas is dit gratis voor alle scholieren in de regio. Mede dankzij jouw stem maken we er ook dit jaar weer een gezellig toernooi van.

Wat kun jij doen?

• Alle klanten, ouder dan 12 jaar, van wie een e-mailadres bekend is, ontvangen voor de stemperiode een e-mail met een unieke persoonlijke code om 3 stemmen uit te brengen. Leden krijgen zelfs 5 stemmen.
  • Mobiliseer jouw familie, vrienden, kennissen en buren om hun stem uit te brengen op VEO. Hoe? Verspreid de mail in jouw netwerk, zet je social media kanalen in en/of verspreid de posters en flyers op plekken waar veel mensen komen. Hoe meer stemmen voor onze vereniging, des te hoger het bedrag dat naar de clubkas gaat!

Namens het bestuur en de Rabobank Clubkas commissie alvast heel erg bedankt voor jouw hulp. Samen maken we er een succes van.

Groeten,

Ruud Welschen, Aart Berkhout en Elise de Groot