Grote club actie

Beste ouders en kinderen van de BCDEF ploegen.

Een kleine maand geleden zijn de verkoopboekjes voor de Grote Clubactie aan de kinderen uitgedeeld en is de verkoop begonnen. Er zijn al een aantal boekjes ingeleverd en we hopen dit jaar natuurlijk op een record omzet voor de vereniging. Als je klaar ben met verkopen lever ze dan zo snel mogelijk in bij je trainer of bij mij. De kinderen die nog meer willen verkopen kunnen extra boekjes krijgen om zo meer te verdienen aan cadeau bonnen voor elke 15 loten krijgen ze 5 euro te besteden in een speelgoedzaak.

Willen jullie de kinderen nog een keer aanmoedigen goed hun best te doen met de verkoop omdat het voor VEO erg belangrijk is om extra geld binnen te halen.

De boekjes met de verkochten loten kunnen nog een paar weken ingeleverd worden en laat deze actie een groot succes worden door er allemaal een aantal te verkopen. De boekjes kunnen worden ingeleverd bij mij.

Mark van der Weijden

Tedingerstraat 30