We zijn weer begonnen! wedstrijdverslagen 02 sept

Ook dit seizoen hopen we op veel ingezonden wedstrijdverslagen. Heb jij een leuke foto of een wedstrijdverslag van jouw team? Stuur het naar Luuk@neureka.nl. Dan zorg ik dat het op de website wordt geplaatst in deze rubriek.

Zaterdag 2 september 2017

VEO B1 een goed begin…

door Luuk van Hees

De eerste wedstrijd van VEO B1 tegen Dijkvogels B1 was even wennen. Dit gedeeltelijk vernieuwde team met een Jongenburger troika als staf en bestaande uit Pepijn, Ivo, Luuk, Bjarne, Sanne, Anique, Emma, Kim en Merle vond echter na een klein kwartiertje aftasten al snel haar ritme en zette een hele fijne wedstrijd neer. Er werd uiteindelijk overtuigend gewonnen en het was een plezier om naar te kijken. Waarschijnlijk dat het volgende week lastiger wordt, uit bij NIO, maar wat de B1 afgelopen zaterdag liet zien is veel belovend!

VEO C1 – Refleks C1 – 2sep17

door Harry Meijer

VEO C1 begon het seizoen sterk. Door goed samenspel creëerde het team veel kansen. Het was een mooie wedstrijd om te zien. C1 had duidelijk overwicht en kon twee punten bijschrijven met een welverdiende eindstand van 16-4.