Denk op 19/1 mee over technisch beleidsplan!!…

Beste mensen,

In vervolg op het eerdere verzoek om donderdag 19/1/2017 in de agenda open te houden voor een discussie over het nieuwe technisch beleidsplan een korte informatieve follow up:

Alle leden of ouders/ verzorgers van jeugdleden zijn van harte welkom in het VEO clubhuis om donderdag 19/1 mee te discussiëren. We zijn op zoek naar input vanuit de leden om tot een herziening van het “huidige” beleidsplan (liep van 2010-2015) te komen.

Een tipje van de sluier: We zullen de avond opbouwen rond een aantal stellingen, die we als handvatten zien om met elkaar het goede gesprek te voeren. Als je vooraf al ideeën over stellingen hebt, kun je die uiteraard ook aanleveren bij een van ons. (Bijv. bij Ben Jansen, Arnold Jongenburger of Jan Scheffers)

Het is de bedoeling om 19.30 uur te beginnen en om 21.45 uur richting afronding te gaan.

Hopelijk kunnen jullie allemaal de tijd vinden om mee te denken?

Tot donderdag de 19e!

Het Technisch overleg