Herinnering: Bestel nu je oliebollen en apelflappen bij VEO!

Om de traditie in ere te houden, willen we ook dit jaar weer oliebollen en appelflappen gaan bakken op VEO. De kosten zijn €3,50 voor 5 oliebollen of €6 voor 10 oliebollen. Geeft u bij uw bestelling graag aan of u de oliebollen met of zonder krenten/rozijnen wilt. De appelflappen kunnen worden besteld in zakjes van vijf voor €5 of een zakje van tien voor €9.

Natuurlijk is iedereen vrij om deze oliebollen te bestellen, dus vertel het door aan iedereen die het wil weten. Je kan de oliebollen bestellen door een mailtje te sturen naar actieveo@outlook.com, onder vermelding van naam, telefoonnummer en het aantal oliebollen en appelflappen of geef u op via lijsten in Essesteijn rond de wedstrijden van VEO 1. Wij bakken ze en het enige wat u hoeft te doen is ze af komen halen op vrijdag 30 december bij het VEO clubhuis tussen 15.00 en 19.00. Bestellingen kunnen worden gedaan tot en met 28 december.

Wij zoeken nog beslagmakers, oliebollenbakkers, en oliebolleninpakkers, dus geef je via bovenstaand mailadres ook op om mee te helpen op 30 december, want zonder jullie hulp gaat het niet lukken.