Met de hele VEO-familie knallend het jaar uit in de keet?

Een tijd geleden is het initiatief ontstaan om het einde van het jaar op VEO te vieren. Op voorhand een erg leuk idee, en de opzet is inmiddels daar. De feescie hoort van veel mensen goede reacties over het idee, echter vallen de aanmeldingen voor het feest op dit moment nog tegen. Het is namelijk zo dat wij als feestcommissie moeten bepalen of er animo is voor deze avond en aan hand daarvan willen bepalen of het feest doorgang gaat vinden. Iedereen is welkom! Dus spoor je familie, je vrienden, oud VEO leden, je buurman, of te wel iedereen aan. En meld je aan via de de banner bovenaan de site of hier onder dit bericht. Als je dat doet gaan wij er als organisatie wel van uit dat je zal komen en baseren daar dan ook onze inkopen op!

Omdat wij graag een besluit willen maken, vragen wij je aan te melden voor 5 december. Let dus wel, als de aanmeldingen voor deze datum zijn wij wel genoodzaakt het feest geen doorgang te laten vinden.

Met jullie komst maken wij er een VEO avond van om nooit te vergeten!!

Inschrijfformulier

Vul het volledige formulier in en druk op verzenden!!