Spelen bij VEO in een compleet VEO-tenue

Velen van ons doen het al, maar nog niet iedereen: Sporten in een volledig VEO-tenue. Dus, in het mooie blauwe VEO-shirt met een VEO-broek of rok en zwarte sokken! Is jouw kledinglijn compleet?

Vorig jaar zijn we na de zomer overgestapt op een nieuw tenue en daarbij is afgesproken dat alle leden uniform de nieuwe kleren dragen. We zijn als bestuur trots op ons fraaie tenue dat we samen met jullie hebben uitgekozen, maar zien echter nog te veel mensen in effen zwarte broekjes en rokjes spelen. Tijdens de algemene ledenvergadering is er ingestemd om iedereen verplicht in een VEO-shirt, met VEO-broek of rok en zwarte sokken te laten spelen. Laten we samen die afspraak nakomen.

Niet verplicht, maar van net zulke mooie materialen: we hebben toen ook een inschietshirt en trainingspak gekozen.

De VEO-kleding is te koop bij onze sponsor, SPORT2000 op het Julianaplein in Voorburg. Ga er eens langs als je nog geen VEO-broek of rok hebt, maar ook als je je VEO-kleding wilt completeren met het trainingspak of met je team een inschietshirt wil hebben. Ook als je nieuwe zaalschoenen nodig hebt, heeft SPORT2000 veel scherp geprijsde schoenen op voorraad.

Het bestuur wenst jullie veel speelplezier, in een VEO-tenue natuurlijk!