Grote Club Herfstactie

De Grote Clubactie

De eerste boekjes zijn weer ingeleverd en er is al iemand die 70 loten heeft verkocht fantastisch! Probeer dat aantal maar eens te halen en je weet per 15 loten een cadeau bon van de Bart Smit van 5 euro dus dat kan lekker oplopen.

Tevens is er een extra actie voor de lotenverkopers!

Herfstactie 2016: Win een Intertoys cadeaubon van €20,-!
De Grote Clubactie vindt het leuk dat lotenverkopers laten zien hoeveel loten ze verkopen in de herfstvakantie! De meest creatieve inzending van de dag wint. Meedoen gaat als volgt:

• Maak een creatieve foto(collage) of een leuk filmpje
  • Zet dit op Instagram of Twitter met #clubherfst
  • Het filmpje mag ook opgestuurd worden naar kids@clubactie.nl
  • Klaar? Dan maken de lotenverkopers in de herfstvakantie elke dag kans op een cadeaubon van Intertoys (van €20,-)! Dagelijks maakt de Grote Clubactie via social media een nieuwe winnaar bekend.

Meedoen kan van maandag t/m vrijdag 28 oktober 2016.
Als kinderen zoveel mogelijk loten verkopen, en ze doen dat op een creatieve manier, vergroot dat de winkans wel.

De boekjes moeten voor 17 november zijn ingeleverd. Wacht er niet mee tot de laatste dag maar is een boekje vol of stop je met lotenverkopen lever het boekje in.

Als je de boekjes aan je trainer geeft kan die er voor zorgen dat ze bij mij komen.

Laat nog even zien aan iedereen dat je een super lotenverkoper ben en laten we deze actie tot een succes maken.

Zijn er vragen neem dan contact met me op.

Mark van der Weijden

weijden@ziggo.nl