Week van de scheidsrechter ook dit weekend nog gaande!

Van 1 tot en met 9 oktober 2016 bedanken sportbonden en -verenigingen gezamenlijk hun scheidsrechters, juryleden en officials. Deze mensen zetten zich immers vaak belangeloos in voor de sport en mogen daar best eens voor in het zonnetje worden gezet.

Zonder scheids geen wedstrijd. Daarom wordt de aanwezigheid van een scheidsrechter vaak als vanzelfsprekend gezien. Toch zijn het – net als de sporters zelf en (andere) vrijwilligers binnen een vereniging – mensen met passie voor korfbal die in hun vrije tijd op het veld staan.

In de Week van de Scheidsrechter wil VEO deze mannen en vrouwen in het zonnetje zetten. Laten we als spelers/ coaches en bankbezetting afspreken, dat we allemaal de scheids ná de wedstrijd een hand geven om te bedanken voor gedane inspanningen. Dit doen we niet alleen deze week, maar voortaan bij alle wedstrijden op alle niveaus.

Daarbij zorgen wij voor een passend presentje, dat elke aanvoerder aan de scheids mag aanbieden als dank voor komst. (Dit aardigheidje is op te halen bij de bar of bij één van ons op zaterdag 1 en 8 oktober voor alle scheidsrechters die op VEO fluiten)

Tot slot zijn onze bondsscheidsrechters voor zien van nieuwe trainingspakken, zodat ze er weer professioneel en netjes bijlopen. Hier foto’s van onze mannen!…

De scheidsrechterscommissie (Olaf, Maarten, Mark, Jan, Patrick)

Timothy de Graaf