Algemene Ledenvergadering en uitdagingen voor het Bestuur

Zoals elk jaar staat er een Algemene Ledenvergadering gepland waarin het bestuur verantwoording aflegt over het beleid dat gevoerd is over het afgelopen jaar. Dit jaar staat deze vergadering gepland op woensdag 28 september 19.00 uur. We kiezen deze keer voor een andere avond in de hoop meer leden en ouders te treffen.

Dit jaar wordt het een bijzondere vergadering. Als bestuur willen we voorstellen doen met betrekking tot soorten lidmaatschappen. Ook willen we met de vereniging nadenken over onze financiële huishouding. We moeten met elkaar kritisch kijken waar we ons geld aan uitgeven. Maar daarnaast hebben we een andere uitdaging. Vorig jaar heb ik op de ALV al aangekondigd dat ik zou gaan stoppen als voorzitter. Ook Elise heeft aangegeven dat zij gaat stoppen als secretaris. Deze positie wordt op dit moment al ingevuld door Rosemarie, maar dat levert een vacature op voor penningmeester. We zijn sinds de vorige ledenvergadering op zoek naar nieuwe bestuursleden. We hebben in ieder geval drie vacatures:

• Voorzitter
  • Penningmeester
  • Technisch directeur

De mensen die we benaderd hebben, bleken helaas niet beschikbaar te zijn. Daarom doen we hierbij een oproep aan alle leden en ouders van leden om na te denken over een van deze bestuursfuncties.

Als je interesse hebt, laat dit dan weten aan één van de bestuursleden. We praten graag met jou verder over de vacatures en invulling daarvan. Voor wie geen bestuursleden kent, je mag ook een e-mail sturen naar veo.voorburg@knkv.nl.

Namens het bestuur,

Jan Jaap van Leusden