Met Me Vlaggetje en me Hoedje en me Toetertje

Jaren geleden had Conny Vonk (wie kent haar niet!) een grote hit met het bovenstaande lied. Dat moet zaterdag opnieuw een hit worden. Want op zaterdag 12 maart om 17:40 uur vind in Sporthal Essesteijn de wedstrijd VEO-WION plaats. En het het is er op of eronder!

Op Facebook is al een evenement aangemaakt hiervoor, maar vorige week in de brainstorm stelden we al vast dat daarmee wel veel, maar niet alle leden bereikt worden, dus daarom hier ook een oproep.

Waar gaat het om? Om rechtstreeks degradatie. VEO en WION staan precies gelijk met elk 4 punten onderaan in de eerste klasse. Na deze wedstrijd is de reguliere competitie afgelopen en degradeert degene die laatste staat naar de 2e klasse. De nummer een na laatst krijgt nog een herkansing tegen een nummer een na laatst uit een andere poule.

Die herkansing gaat vast en zeker naar VEO als wij als VEO supporters met zoveel mogelijk mensen aanwezig zijn en de ploeg zo luid en duidelijk als mogelijk is, steunen in deze wedstrijd.

Als ik het programma zo bekijk is het tijdstip ideaal gekozen: geen enkel team moet rond die tijd in verweggistan spelen. Dus iedereen, maar dan ook iedereen, kan in Essesteijn zijn om VEO 1 aan te moedigen. En als je toch gaat neem dan gelijk je moeder, buurman, oma of kleinkind mee. Maakt niet uit of ze verstand van korfbal hebben, ”Hup VEO” kan iedereen roepen.

Tot zaterdag !!!!