Mee met de C1 naar het NK C-jeugd 1e klasse?

Aanstaande zaterdag wordt onze C1 kampioen in de eerste klasse. Deze wedstrijd wordt zaterdag 12 maart om 13.00 uur gespeeld in sporthal Esesteijn. Worden zij aanstaande zaterdag kampioen? Dan plaatsen zij zich voor het NK C-jeugd 1e klasse!!!

Op zaterdag 19 maart wordt het Nederlands Kampioenschap zaalkorfbal voor C-jeugd 1e klasse gehouden in Sportcentrum Omnium in Goes.

Wil jij hier getuige van zijn en er live bij zijn? Dat kan. Zou het niet mooi zijn als we Goes blauw laten kleuren en als VEO-aanhang daar in grote getale aanwezig zijn om ons te laten zien en horen?

In verband met een eventuele beslissingswedstrijd van VEO 1 mogelijk op die dag is het idee om een bus te huren die vanuit de C1 doorgaat naar VEO 1. Nadere informatie volgt na dit weekend.

Dus zin om mee te gaan met de bus (of auto-combi)? Meld je dan snel aan!!! Graag aanmelden via angela@avoise.nl