Oproep Avondvierdaagse: vrijwilligers gezocht voor 2017

Jaarlijks organiseert VEO begin juni de Avondvierdaagse. Vier avonden wandelplezier voor zo’n achthonderd kinderen, ouders en andere wandelliefhebbers uit Voorburg en omstreken.

De afgelopen jaren werd de Avondvierdaagse vanuit VEO georganiseerd door vier enthousiaste moeders van jeugdleden. Zij hebben te kennen gegeven dat ze de Avondvierdaagse dit jaar voor het laatst organiseren. Dat betekent dat VEO op zoek gaat naar een nieuw team vrijwilligers.

We zoeken een aantal enthousiastelingen die:

• houden van organiseren en/of
  • handig zijn met communicatie via website en facebook en/of
  • graag een uurtje wandelen en/of
  • een vlotte babbel hebben en Voorburgse winkels kunnen overhalen om sponsor te zijn.

Het zwaartepunt van de organisatie ligt (vanaf 2017) in de maanden maart tot en met half juni. We zoeken nu alvast nieuwe teamleden zodat ze mee kunnen kijken met de organisatie van de Avondvierdaagse in juni 2016.

Begin dit jaar hebben we als bestuur twee filmpjes op de website geplaatst over de manier waarop we vereniging willen zijn. Kijk daar nog eens naar en besluit daarna dat jij ook iets wilt doen voor de vereniging! Je kunt je aanmelden bij één van de bestuursleden (veo.voorburg@knkv.nl).