Brainstorm VEO

Ik (Olaf) ben bezig met de technische commissies van veo om de technische zaken op veo op de rit te krijgen.  De laatste jaren is er veel tijd gestoken in de accommodatie (en met veel succes),  echter zijn we nu op een punt beland eens goed te kijken naar de toekomst van veo op korfbaltechnisch gebied.

De huidige commissies zijn erg jong en onderbezet.  Ik ben van mening dat we echter eerst weer visie,  ambitie en plannen moeten maken om daarna vervolgens mensen te enthousiasmeren om te helpen met de uitvoering. Daar heb ik het liefst een denktank nodig van (oud) leden of ouders die ervaring hebben.

Dit bericht is bedoeld om te kijken wie er met mij en andere (oud) leden een keer een avondje in de kantine hierover willen brainstormen.

Willen jullie mij helpen door dit bericht  zoveel mogelijk te verspreiden onder je kennissengroep en aangeven of je bereid bent een keer een avondje samen te komen?  Regel ik gelijk bitterballen,  biertje en wijntje en maken we er een leuke borrel van.

Dus mijn verzoek :

– verspreid dit bericht zoveel mogelijk

– meld je bij mij als je het leuk lijkt om te helpen dmv een brainstorm (o_hoogerdijk@hotmail.com 0625383393)

Olaf Hoogerdijk