Digitaal wedstrijdformulier met ingang van a.s. zaterdag -ontbrekende foto’s

Vanaf a.s. zaterdag gaan alle teams die in de wedstrijdklasse spelen, gebruik maken van het digitale wedstrijdformulier. Met ingang van 1 december volgen alle teams die in de senioren breedtesport spelen en met ingang van 1 januari volgen de juniorenteams in de breedtesport. Ook de scheidsrechters die voor onze vereniging fluiten zijn onderdeel van dit systeem, inclusief de coaches van de verschillende teams. De overige jeugdteams zullen later volgen.

In de afgelopen periode hebben we van veel spelers een foto gemaakt en die in Sportlink geplaatst. We missen van een aantal spelers nog een digitale foto. Misschien heb je die in de afgelopen dagen/weken nog geregeld, dus het kan zijn dat je naam onterecht op de lijst staat. Het verzoek aan de betreffende personen is om zo snel mogelijk een digitale foto te regelen en deze te sturen naar veo.voorburg@knkv.nl . Dan zullen wij ons best doen deze foto zo snel mogelijk in Sportlink te plaatsen. Alvast dank voor jullie medewerking.

Naam team
Marnix D2