Algemene Leden Vergadering 9 oktober

In tegenstelling tot eerdere berichtgeving zal de Algemene Leden Vergadering plaats vinden op vrijdag 9 oktober 2015. Inloop vanaf 19.30 uur, opening vergadering om 20.00 uur, einde 22.00 uur. Ieder lid, jong of oud, is welkom op deze vergadering. Maar wij willen ook graag de ouders van onze jeugdleden uitnodigen om deze avond bij te wonen. Het bestuur zal, naast verantwoording over het afgelopen seizoen, haar nieuwe plannen presenteren voor (de) het komende jaar (jaren).

Onderwerpen die deze avond de revue zullen passeren zijn in willekeurige volgorde:

• De financiële verantwoording rondom ons nieuwe clubgebouw,
  • Contributieverhoging,
  • Afscheid van huidige bestuursleden,
  • Uitloten eerste DRIE CERTIFICATEN,
  • Ledenwerving,
  • De prijzen in ons clubgebouw,
  • Verwelkomen van nieuwe bestuursleden,
  • RESPECT en het VOG!

En mogelijk dat jullie zelf ook nog onderwerpen hebben die je graag zou willen bespreken op de ALV. Dien het onderwerp uiterlijk 6 oktober 20.00 uur in via het secretariaat veo.voorburg@knkv.nl Dit is DE MOGELIJKHEID om je stem te laten horen, dus maak er gebruik van!

De officiële uitnodiging met de bijbehorende stukken wordt uiterlijk 25 september naar alle leden verstuurd.

Namens het bestuur,

Jan Jaap van Leusden voorzitter