Wietske Vergroesen verzorger seizoen 2015/2016

Volgend seizoen is Wietske Vergroesen de nieuwe verzorger van de selectie. Vergroesen is bij de huidige selectie inmiddels geen onbekende meer, dit zal echter niet voor iedereen binnen onze vereniging gelden.

Wietske Vergroesen is woonachtig in Waddinxveen, getrouwd en de gelukkige moeder van 3 zonen.

Tijdens haar middelbare school- en studie periode een fanatiek sportster (basketbal, volleybal, turnen en roeien). Roeien eerst op het hoogste nationale wedstrijd niveau, en later nog vele jaren op een wat lager niveau.

Na oorspronkelijk een HBO-opleiding Milieukunde in Groningen gedaan te hebben heeft ze een tijd lang gewerkt bij de Grontmij op de afdeling milieubeleid en bodemsanering. Vanaf 1999 heeft ze echter verschillende opleidingen gedaan om zich te bekwamen in de diverse onderdelen van de Massage en Kinesiologie. Sinds 2003 heeft ze daarin een praktijk aan huis.

Van 2013 tot 2014 volgde ze de opleiding sportmassage en -verzorging in Leiden. Daar heeft ze de fijne kneepjes van het vak geleerd van onze huidige verzorger Theo Rouffaer. Via Rouffaer heeft ze tijdens die opleiding naar eigen zeggen met veel plezier stage gelopen bij VEO en begin dit jaar ”klikte het ook goed met de nieuwe trainers.” aldus Vergroesen.

”Nadat er vanuit VEO het verzoek kwam om Theo op te volgen heb ik daar niet heel lang over na hoeven denken. Met heel veel plezier ga ik dan ook komend seizoen beginnen aan dit ’nieuwe’ avontuur als verzorger bij VEO.”

Het bestuur van VEO is blij met de aanstelling van Wietske Vergroesen en wenst haar ook het komende seizoen veel plezier en zo min mogelijk blessures toe.