Oud VEO-lid geridderd

Tijdens de jaarlijkse lintjes uitreikingen vorige week mocht ook oud-lid Cor Hoek, vader van onder andere Maarten uit VEO 5, zich deze Koninklijke onderscheiding laten opspelden. Mede op basis van zijn bijdrage aan VEO heeft hij deze mooie blijk van waardering mogen ontvangen. Namens heel VEO willen wij Cor feliciteren met deze prachtige gebeurtenis.

Naast Cor was één van de andere gedecoreerden onze huidige wethouder van Sport Nadine Stemerdink. Ook haar willen wij langs deze weg onze gelukwensen overbrengen.

Op de website van de gemeente meer informatie over alle mensen die dit jaar een lintje hebben gekregen.

Als je klikt op ”meer info over de gedecoreerden” vind je dit over Cor Hoek:

De heer C.H. Hoek (Voorburg) Hij is ruim 28 jaar een actief en enthousiast vrijwilliger. Van 1991 tot 2004 voorzitter van de recreantengroep van korfbalvereniging VEO in Voorburg. Van 1989 tot 2002 leider van een tienerclub Prot. Kerk V’burg. Sinds 1999 initiatiefnemer en promotor van “Oude Kerk Open“. Van mei t/m september alle zaterdagen open voor het publiek, groepen en toeristen. Ruim duizend bezoekers per jaar. Voor de vele rondleidingen heeft hij gidsen geworven en opgeleid. Organiseert koren en orkesten, organisten en overlegt met de bijaardiercommissie en verzorgt de publiciteit. Hij is betrokken bij de jaarlijkse vakantieweek voor ouderen. Vanuit de kerk onderhoudt hij de kontakten met de voedselbank. Hij is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau.