Theo Rouffaer verlaat VEO

Theo Rouffaer verlaat met ingang van het nieuwe seizoen, VEO voor een nieuwe uitdaging bij KVS/Maritiem.

Na 5 Jaar de verzorging van de selectie van VEO te mogen doen, verlaat ik met pijn in mijn hart deze fantastische vereniging.

Ik ben VEO zeer dankbaar voor de geboden kansen en mogelijkheden de afgelopen vijf fantastische jaren, VEO is in deze vijf jaar een stukje familie geworden, de getoonde waardering door het bestuur, trainers, selectie en alle overige leden van VEO, hebben mij zeer veel voldoening gegeven.

De keuze om voor een nieuwe uitdaging te gaan bij KVS, is voor mij daardoor ook een zware beslissing gebleken, die ik, niet over één nacht ijs heb genomen, maar toen KVS bij mij informeerde, was ik verrast en trots, een korfballeage vereniging die volgend seizoen weer hoofdklasse gaat spelen, nieuwe kansen en mogelijkheden, zo een kans krijg je niet vaak en ik moest deze kans dan ook met beide handen aanpakken.

Ik zal altijd een warm plekje in mijn hart houden voor VEO, de verdere ontwikkelingen en prestaties, van dichtbij in de gaten houden, en VEO nog wel bezoeken, want ik weet dat ik jullie zal gaan missen.

BEDANKT voor alles.

Sportieve groeten, Theo Rouffaer.