Spelregelcursus weer in zicht….

ATTENTIE bericht bestemd voor de volgende personen:

Bo Muermans; Bram Habermehl; Bryan Dinsbach; Christiaan Enderink; Daphne Struik; Daphne Vrolijk; David Nanusevski; Dion ten Brummelaar; Eline Kasbergen; Eline van der Hulst; Emiel Zoutenbier; Gaby Sebel; Isa van Lidth de Jeude; Jennifer van der Weijden; Joël van der Eijkel; Kevin de Vries; Melanie van der Weijden; Robin Fuchs; Saskia Fortgens; Paul van Dijk; Philippe Nanusevski; Tim Habermehl en Thijs Praalder!!!!

Bovenstaande personen worden verwacht op het examen Basiscursus B (spelregelcursus) op dinsdag 9 december, aanvang 20.00 uur, duur maximaal 1 uur.

Wil je zorgen op tijd te zijn? Halverwege het examen aansluiten is storend voor de andere kandidaten en verkort je eigen examentijd.

Mocht het examen met een trainingstijd interfereren: bespreek vooraf even met je trainer hoe dit het beste op te lossen is. Het lukt vast om er een mouw aan te passen. Immers: Het is een eenmalige (je slaagt toch gewoon in één keer?!) gebeurtenis in het belang van VEO als vereniging. We hopen en rekenen er op dat de trainers (excuus voor de eventuele overlast!) hier soepel in kunnen / willen zijn.

Overigens is bewust gekozen voor dit tijdstip op de dinsdagavond, omdat er dan weinig teams trainen.

Op dinsdag 2 december is er voor bovengenoemde kandidaten vanaf 20.00 uur een theorie voorbereidingsavond (duur 1-2 uur), waarin uitleg wordt gegeven en vragen gesteld kunnen worden. (Noot: in eerder verzonden persoonlijk email stond deze avond al in november gepland, maar kon op het laatste moment niet doorgaan vanwege nare familieomstandigheden. Nog onze excuses aan diegenen, die het afgelastingsbericht niet op tijd hadden ontvangen en voor een gesloten deur stonden!!

Lokatie van dit alles: VEO clubgebouw. (Nee, nog niet het nieuwe…)

Wij gaan er vanuit dat iedereen die is aangemeld het examen ook daadwerkelijk maakt. VEO heeft hier kosten voor gemaakt en het zou zonde zijn als dat weggegooid geld blijkt te zijn. Binnen de vereniging is afgesproken, dat met ingang van de A-junioren (op 1/10 16 jaar en ouder) ieder spelend lid dit certificaat dient te behalen.

LET OP: Je dient op de examenavond een legitimatie bewijs bij je te hebben!!

Via onderstaande linkjes kan je het spelregelboekje doornemen en het examen uitgebreid oefenen.

Hoe vaker je d proefexamens maakt, hoe beter je bekend wordt met de vragen. Deze komen namelijk exact overeen met de vragen uit het officiële examen! Dus vooral vragen op de website oefenen en dan kan het echt niet mis gaan.

Het spelregelboekje vind je op:

Oefenexamens vind je op:

Allemaal veel succes toegewenst!!

BOF.COM (Maarten Hoek, Annemarie Gevers, Olaf Hoogerdijk, Jan Scheffers)