De laatste kans op een certificaat!

De certificaten actie om geld bij te dragen aan de bouw van het nieuwe clubhuis loopt bijna ten einde. Een actie die zoveel succes heeft gehad dat er nog slechts 4 certificaten over zijn!

Wie van de leden of ondersteuners van VEO helpt om de actie ook echt af te ronden en een van die laatste 4 certificaten af te nemen?

Nog even een korte uitleg van deze actie:

• We vragen mensen om € 1000,= (of een veelvoud daarvan) aan VEO te lenen zonder daarvoor rente te ontvangen;
  • Zij ontvangen daarvoor een genummerd certificaat van lening;
  • Vanaf 2015 worden er jaarlijks 3 nummers uitgeloot, waarvan de certificaathouders hun inleg terug ontvangen.Certificaat.jpg

Lees voor meer informatie de flyer over deze actie of het volledige reglement voor deze actie. Diegenen die willen deelnemen, kunnen hier het inschrijfformulier downloaden en daarna ingevuld opsturen aan Gerard van der Schoor (gvanderschoor@ziggo.nl).