Met de bus naar VEO 1

Aanstaande zaterdag speelt VEO 1 de beslissingswedstrijd tegen Dindoa om het kampioenschap. Deze wedstrijd zal gespeeld worden op het complex van Rohda (SPORTPARK OOKMEER, AKC ROHDA WILLINKLAAN 4 1067 SL AMSTERDAM).

De bus vertrekt om 13:30 vanaf ons eigen clubhuis. De mensen die met de auto gaan en nog plek hebben, en de mensen die wel meewillen maar nog geen plek hebben verzoek ik om bij VEO te verzamelen, zodat er zoveel mogelijk mensen meekunnen naar deze wedstrijd. We verwachten rond 7 uur weer terug te zijn in de kantine. Kosten voor de bus zijn 10 euro per persoon. Dit kan je vooraf betalen in de kantine.

De kantine is vanaf 12 uur geopend om alvast in de stemming te komen. De selectie vertrekt rond 1 uur vanaf VEO, dus het zou leuk zijn als we dan al met een flinke groep aanwezig zijn om ze ook bij het vertrek al te steunen!