VEO is trots op en dankt haar fluitisten: Bouke fluit hoofdklasse B finale!

Aan het einde van het seizoen is een welgemeend dankjewel en een pluim op zijn plaats voor onze fluitisten: Olaf, Tim, Patrick, Bouke en Bas. De laatste kon dit seizoen helaas niet fluiten, maar we hopen, dat Bas volgend seizoen weer voldoende hersteld is om in actie te komen.

Overall uitkomst voor dit aflopende seizoen dankzij hen géén malusafrekening voor VEO en dus ook volgend seizoen géén wedstrijdpunten in mindering. Veel dank mannen!

Voor Bouke Velzen (foto) heeft dit seizoen een speciaal slot: hij is voor 31/5 aangewezen om de beslissingswedstrijd tussen KIOS 1 en Weidevogels 1 te fluiten én hij is aangewezen om op 14 juni (bij Deetos 13.00 u) de finale van de hoofdklasse B om het landskampioenschap te fluiten…. Zo’n aanwijzing krijg je niet zomaar!!!!

Wij wensen Bouke nog mooie wedstrijden toe!!!

BOF.com