Bericht van de TC Senioren

Op dit moment zijn we druk bezig met de teamindeling voor volgend seizoen. Over twee weken verwachten wij het concept op de site te plaatsen.

Als je wil stoppen met korfbal, geef dat dan vóór 1 juni door per mail aan tcsveo@gmail.com én het secretariaat op veo.voorburg@knkv.nl. Anders moet er voor aankomend seizoen nog contributie worden betaald.

Ook is de TC Senioren bezig met nieuwe leden. Ken of ben je iemand die misschien bij VEO wil komen korfballen, laat het ons weten!

Tot slot kunnen wij melden dat Rianne Breeschoten de naar Caïro (Egypte) vertrekkende Joost Scheffers in de TC Senioren opvolgt. Rianne zal de oefenwedstrijden voor senioren organiseren. Wij willen Joost via deze weg bedanken en wensen Rianne veel succes toe met haar taken als TC-lid.