J6 Kampioen!

De J6 is afgelopen weekend kampioen geworden! Na een moeilijk start, zijn ze een team geworden die goed samen kunnen werken en veel plezier hebben in korfbal. 

Ook door de inzet van hun ouders, de trainers van J7 en de teamleden VEO3/4 hebben ze dit jaar een mooi ontwikkeling doorgemaakt en met winst af kunnen sluiten. J6 super goed gedaan, VEO is trots op  jullie. 

Scroll naar boven