Denk je mee over ons korfbal technisch beleid?

Beste leden en ouders,

Als technisch overleg (bestuur + commissies) zijn we druk bezig met het opstellen van een nieuw korfbal technisch beleidsplan voor de periode 2026-2030. Hierin beschrijven we hoe we als vereniging de komende jaren de korfbalsport verder willen ontwikkelen.

Het plan gaat over verschillende onderwerpen:

  • Arbitrage
  • Trainers
  • Jeugd
  • Senioren

We vinden het belangrijk dat dit plan goed aansluit bij wat er leeft binnen de vereniging. Daarom horen we graag jullie ideeën en feedback!

Kom langs op 16 juni

We organiseren een bijeenkomst op:

  • 🗓 Dinsdag 16 juni
  • 🕒20:00 – 22:00 uur
  • 📍VEO Kantine

Tijdens deze avond bespreken we het concept, is er volop ruimte om feedback te delen en mee te denken.

Aanmelden

Wil je meedoen? Meld je dan aan via de onderstaande link vóór 11 juni:

👉 https://forms.gle/udkZPDKK2YCBwVzd8

Na aanmelding ontvang je het conceptdocument. We vragen je om dit vooraf door te nemen, zodat we er samen een nuttige en interactieve avond van kunnen maken.

Meedoen is mogelijk voor leden en ouders van leden.

We hopen op een mooie groep betrokken deelnemers!

Sportieve groet,
Het Technisch Overleg
Jesper (Bestuur), Remco (TCj), Larissa (TCj), Jonathan (TCs), Rieks en Lisette

Scroll naar boven