Teamtaken tijdens Hemelvaarttoernooi

Zoals gebruikelijk is er ook dit jaar weer een schema gemaakt waarin staat aangegeven wat er van elk team verwacht wordt op de dag voor en bij het VEO-toernooi op Hemelvaartsdag.

Op de woensdagavond VÓÓR Hemelvaartsdag vanaf 20:00 uur

VEO 1, 2 en 3 : Velden uitleggen en de korven voorzien van de juiste veldnummers.

VEO 4 en 5 : Tenten opzetten op diverse locaties en overige hand-en-spandiensten.

VEO 6 en 7 : Gereed maken van de kleedkamers en toiletten, in het clubhuis en kleedkamergebouw. Vuilnisbakken legen rond de velden.

VEO A1 en A2 : Vuilnisbakken verdelen over het terrein. De parkeerplekken bij VEO en EHC afzetten met dranghekken en afzetlint zodat hier geen auto’s worden geparkeerd.

Op Hemelvaartsdag van 08:00 uur tot 10:00 uur

VEO A1 : Door middel van dranghekken het parkeren bij Wilhelmus regelen. Niemand door laten rijden voorbij Wilhelmus, waar geparkeerd moet worden. Indien nodig laten parkeren bij Westvliet. Bezoekers voor de tuinhuisjes door laten rijden.

VEO A2 : Op de parkeerplekken waar normaliter geparkeerd wordt bij VEO en EHC moeten de fietsen komen te staan. Zorg er a.u.b. voor dat geen auto’s worden geparkeerd en dat fietsers hier netjes hun fiets in rijen naast elkaar zetten. Let er a.u.b. op dat de doorgang naar de EHBO vrij blijft voor een noodgeval waarbij een ambulance het terrein op moet kunnen.

TIJDENS het toernooi

VEO 1, 2 en 3 :  Regelmatig de afvalbakken legen en waar nodig voorzien van nieuwe
vuilniszakken.

VEO 4, 5, 6 en 7 : Zorgen voor regelmatige inspectie van de kleedkamers en bijhouden van de toiletgroepen (reinigen waar nodig en toiletrollen aanvullen).

VEO A1 en A2 : Snoeptent bevoorraden en bijvullen waar nodig.

NA het toernooi

VEO 1, 2 en 3 : Velden inclusief de bijbehorende palen in halen en opruimen. Let op: velden van Catch eerst, die moeten voor 18:00 uur helemaal leeg en opgeruimd zijn.

VEO 4, 5, 6 en 7 : Het clubhuis, de kleedkamers en de toiletten in de kleedkamers opruimen en   schoonmaken (kleedkamers en toiletten niet alleen vegen maar ook dweilen).

VEO A1 en A2 : Tenten weer inhalen en opruimen en overige hand-en-spandiensten.

Alle jeugdteams : Het gehele terrein opruimen en afvalvrij maken.

Zijn er vragen of problemen? Laat het weten aan een van de toernooicommissieleden:

Jort Kamphuis, Steven Kersbergen, Lieuwe Thys Meekma, Elize Sol Rot, Jesper Verschoor of telefonisch op 06-22627768.