TeamNL ontmoeten tijdens de KNKV fandag bij Refleks!

Altijd al ervan gedroomd om met de beste korfballers van Nederland op het veld te staan? Dan is dit je kans!!! Op woensdag 1 mei kan jouw droom uitkomen, TeamNL komt naar de velden van K.v. Refleks. Opgeven mag als je nog in de jeugd speelt (F t/m A). Ga naar KNKV Fandag – Refleks en geef je op! Opgeven kan tot en met 24 april 23:59 en alleen leden van K.v. Refleks of een haagse vereniging. Refleks nodigt leden van VEO bij deze van harte uit.

Het programma kent 3 onderdelen en duurt van 15:00 tot 17:00.

1. Schot, train samen met de spelers van TeamNL aan je schot en wordt net zo goed als de internationals.
  2. Battles, Korte wedstrijdjes met/tegen de spelers van TeamNL.
  3. Persconferentie, vraag de spelers van TeamNL iets wat je altijd al heb willen weten. Bijvoorbeeld, wat is je lievelingseten?

Na de clinic zal er om 19:15 een wedstrijd worden gespeeld in sporthal de Schilp tussen TeamNL en een Haags regio team. Zien we jullie op woensdag 1 mei?