Bedankt VEO-Publiek!

Dankzij het in groten getale opgekomen publiek afgelopen zaterdag wist VEO1 de volle buit binnen te slepen tegen Oranje Wit1. Door het doelpunten verschil van 2, wat exact nodig was om aan deze opponent voorbij op de ranglijst te gaan, bezet VEO de 3e plek achter BEP en KCR.

In een vooral spannende wedstrijd hield het publiek ons heel duidelijk overeind in de mindere periodes.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is foto-VEO-OW-score03.png

Als publiek hiepen jullie ons op die momenten vooral weer de strijd met meer dan volle overgave aan te gaan, dus nogmaals namens team en staf: dank!

Het ligt niet in mijn stijl om iemand in het zonnetje te zetten, maar Britt Epping, onze teambegeleider/verzorger, is de hele week bezig geweest om de sfeer in de hal op het niveau van afgelopen zaterdag te krijgen. Zij plaatste onder andere banners, zette spandoeken op en trommelde letterlijk de A, B en C jeugd op om met veel kabaal en shooters achter VEO1 te gaan staan. Dat is meer dan uitstekend gelukt. Dus daarom Britt: complimenten!

Zeker voor herhaling vatbaar.
In de rubriek “Van de Trainer…..” weer de gebruikelijke terugblik op de wedstrijd en de kennismaking met Casper Onnink en Kjeld Verboom.