De Krakers van de dag: VEO1 en VEO2 tegen Oranje Wit zaterdag in Essesteijn

Namens Aanvoerders en volledige Staf nodigen VEO1 en VEO2 iedereen uit om
hen luid aan te moedigen bij de wedstrijden tegen Oranje Wit aanstaande zaterdag

De uiterst spannende en aantrekkelijke uitduels in een overvolle zaal in Dordrecht bleken een doelpuntenfestijn. Uiteindelijk noteerden de scoreborden in totaal 105 doelpunten!

VEO1 verloor nipt tegen een ontketende Oranje Wit1 met 29-28(!) en VEO2 liet met 26-22 de punten in Dordrecht liggen. Op de ranglijst noteert VEO2 onder KCC4 en KVS3 een mooie 3e plek, maar is nog niet volledig veilig. VEO1 was tijdelijk verdoofd door 5 verliespunten tegen de concurrenten, maar klom de laatste drie wedstrijden geleidelijk aan uit de tijdelijke dip en het is de inhaalrace begonnen. Bij winst bezet ook VEO1 de 3e plek met 3 punten achterstand op BEP en KCR.

Natuurlijk willen wij in Voorburg onder dezelfde omstandigheden de strijd aangaan met deze schietgrage concurrent en daarom kunnen wij dus ALLE SUPPORT GEBRUIKEN.
Neem de pannen, pollepels, fietsbellen, toeters en ballonnen mee en juich ons luid naar de overwinning, we hebben jullie echt nodig! Tot zaterdag.

Zaterdag 20 januari 2024
16.00 uur VEO2 – Oranje Wit2