Nieuwe VEO kledinglijn

Vandaag hebben een heleboel VEO leden de nieuwe kledinglijn kunnen bewonderen en aanschaffen bij Sport2000 Voorburg. Alle kleding hangt daar netjes klaar in de winkel aan het KJ-Plein. Uiteraard is er gelegenheid om alles even te passen zodat je je helemaal comfortabel voelt in de nieuwe outfit.

Alle spelende leden gaan sowieso naar buiten met een oranje en een blauw T-Shirt, aangevuld met een broekje of rokje. Deze basis set is tot en met 18 november verkrijgbaar tegen een zeer aantrekkelijke instapprijs. Met dank aan Stanno en Sport2000 om dit mogelijk te maken.

Naast de basis set hangen ook de nieuwe trainingspakken klaar. En voor wie helemaal klaar wil zijn voor het zaalseizoen, je kan meteen nieuwe zaal schoenen aanschaffen met 10% VEO korting.

Mocht je nou echt je best willen doen voor je team, vraag dan eens iemand uit je directe omgeving of die interesse heeft om jullie te sponsoren. De sponsorcommissie heeft een speciale deal om eenmalig een heel team te voorzien van een trainingspak of een hoodie met VEO logo. Dat gaat jaren mee en zorgt voor zichtbare betrokkenheid in de hele regio. Voor meer informatie vraag Nicky of Ruud via de kleding mail. kleding@veokorfbal.nl

Oh ja, en nog even voor de duidelijkheid – de oefenwedstrijden zijn nog in het oude tenue! We beginnen de competitie pas in het nieuwe tenue. Dus stop ze voor de zekerheid gewoon beide in je tas 🙂