Fotograaf voor VEO-Banners in Essensteijn

Ben jij handig met een foto camera? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken! De spelerbanners die de afgelopen jaren in de onze sporthal Essensteijn hebben gehangen waren verouderd en zullen vervangen worden. Een mooie kans om VEO als vereniging te presenteren. Om dat goed te doen zijn er foto’s nodig van VEO op zijn best! Denk aan kangoeroetraining, (jeugd)wedstrijden, de selectie, toernooien en gezelligheid. De mogelijkheden zijn groot en daarom zijn wij opzoek naar iemand die een mooi plan maakt en de mooiste plaatjes schiet zodat we dit zaalseizoen nog van de nieuwe banners kunnen genieten.

Mocht je interesse hebben, schiet Jesper dan even aan of stuur een email naar algemenezaken@veokorfbal.nl

ps. Ben je zelf niet zo handig in het bewerken van de beelden? Dan hebben we daar iemand voor.