Taakverdeling voor op en rond het Hemelvaartstoernooi

Voor alle leden,

Donderdag 18 mei hebben wij weer ons altijd gezellige Hemelvaartstoernooi op VEO! Daar hebben we een beetje hulp vanuit alle teams nodig. We hebben een taakverdeling gemaakt, kijk aub hieronder wanneer van jouw team wordt verwacht om te helpen. En zorg er aub voor om binnen het team af te spreken wie precies wat doet.

Op de woensdagavond vóór Hemelvaartsdag vanaf 20:00 uur:

VEO 1, 2 en 3
Velden uitleggen en de korven voorzien van de juiste veldnummers.

VEO 4, 5 en 6
Tenten opzetten op diverse locaties en overige hand en span diensten voor onder andere de clubhuiscommissie.

VEO A1 en A2
Het clubhuis en de kleedkamers in orde maken en de parkeerplekken bij VEO en EHC afzetten met dranghekken en afzetlint zodat hier geen auto’s worden geparkeerd.

Op Hemelvaartsdag van 08:00 uur tot 10:00 uur:

VEO A1
Door middel van dranghekken het parkeren bij Wilhelmus regelen. Niemand door laten rijden voorbij Wilhelmus, daar moet geparkeerd worden. En anders bij Westvliet. Tenzij er mensen komen voor de tuinhuisjes, die moeten dan doorrijden.

VEO A2
Op de parkeerplekken waar normaliter geparkeerd wordt bij VEO en EHC moeten de fietsen komen te staan. Zorg er aub voor dat geen auto’s worden geparkeerd en dat fietsers hier netjes hun fiets in rijen naast elkaar zetten. Let er aub op dat de doorgang naar de EHBO vrij blijft voor een noodgeval waarbij een ambulance het terrein op moet kunnen.

TIJDENS het toernooi:

VEO 1, 2 en 3
Regelmatig de afvalbakken legen en waar nodig voorzien van nieuwe
vuilniszakken.

VEO 4, 5 en 6
Zorgen voor regelmatige inspectie van de kleedkamers en bijhouden van de toiletgroepen (reinigen waar nodig en toiletrollen aanvullen).

VEO A1 en A2
Snoeptent bevoorraden en bijvullen waar nodig.

NA het toernooi:

VEO 1, 2 en 3
Velden inclusief de bijbehorende palen in halen en opruimen. Let op: velden van Catch eerst, die moeten voor 18:00 uur helemaal leeg en opgeruimd zijn.

VEO 4, 5 en 6
Het clubhuis, de kleedkamers en de toiletten in de kleedkamers opruimen en schoonmaken (kleedkamers en toiletten niet alleen vegen maar ook dweilen).

VEO A1 en A2
Tenten weer inhalen en opruimen en overige hand en span diensten.

Alle jeugd teams
Het gehele terrein opruimen en afvalvrij maken.

En verder:

OOK op de dag na het Hemelvaarttoernooi is de clubhuiscommissie nog druk met opruimen en schoonmaken. Wie er dan nog kan helpen wordt zeer gewaardeerd!

Daarnaast zijn er nog diverse plekken bij de bar, snoeptenten of snacktent waar de clubhuiscommissie voor op zoek is naar helpers, kijk daarvoor aub op onderstaande link:

Zijn er vragen of problemen? Laat het weten aan een van de toernooicommissieleden:

Mandy Mulder
Coen Speckens
Ernst Zoutenbier
Lieuwe Thys Meekma
Steven Kersbergen

(of telefonisch op 0622627768)