Grote Club Actie

Hallo allemaal,

Veel dank voor jullie inspanningen voor de Grote Club Actie. Wat hebben jullie goed je best gedaan. We hebben dit jaar samen meer dan 1.000 loten verkocht! Ook alle lotenkopers bedankt! Van elk lot komt namelijk €2,40 toe aan de vereniging, dit draagt enorm bij aan de ondersteuning van het korfballen. Voor de kids die meer dan 25 loten hebben verkocht verwacht ik medio december de bijbehorende medailles van de Grote Club Actie te ontvangen.

Nog even wat statistieken:

• 75% van de verkoop ging dit jaar online, 25% via het lotenboekje.
  • 3 superloten (samen 150 loten).
  • De top 3 voor de verkoop van loten voor de teams is als volgt: D3 (174 loten), D2 (166 loten) en E1 (151 loten).
  • Raphael (D2) is dit jaar de topverkoper met 67 verkochte loten, gevolgd door Finn (E1) met 46 loten en Louisa (E4) met 41 loten. Bij de uitreiking van de medailles staan we hier natuurlijk nog even bij stil.

Een groot applaus voor jullie allemaal!

Met vriendelijke groet,

Oscar Mechielsen, penningmeester C.k.v. VEO