Team van de week

Dit zaalseizoen zal er bij de thuiswedstrijden van VEO 1 weer een Team van de week zijn. Dit betekent dat jullie bij de wedstrijd van VEO 1 eregasten zijn. Het programma tijdens de avond ziet er als volgt uit:

Omkleden
Aanwezig in sporthal Essesteijn en je omkleden in je korfbal tenue; zwarte rok of broek, zaalschoenen en je wedstrijdshirt. Als jullie omgekleed zijn, gaan jullie naar de coördinator bij de wedstrijd. Zij brengt jullie naar de spelers van het eerste team van VEO.

Voorstellen
Met het voorstellen van de teams (voordat de wedstrijd officieel begint) doen jullie ook mee. Jullie mogen met één van de spelers van het eerste samen oplopen. Wie met wie, dat hoor je van de coördinator. Na het voorstellen gaan jullie weer terug naar de coördinator. Die zoekt samen met jullie en jullie trainers een plek om de wedstrijd goed te kunnen bekijken.

Schotspelletje
In de rust spelen jullie een schotspel met jullie trainer(s). Als jullie het leuk vinden, mag je natuurlijk ook de hele wedstrijd afkijken. Zoek dan wel een plekje op de tribune. We hopen dat jullie er allemaal bij zijn en een leuke avond hebben.

Kan uw kind er niet bij zijn, geef dit dan even door aan je trainer of trainster. Alvast bedankt. Ook voor vragen kunt u een mail sturen naar daandegroot9@hotmail.com

In het schema hieronder kun je zien wanneer jouw team aan de beurt is. Je wordt 20 minuten voordat de wedstrijd begint verwacht.

DatumAanvangTeamCoördinator
Zaterdag 26 November18:20 uurD1 + D3Esther + Marije