SUUPPPEEEERRRRRRRR LOT!

WOWWW !!! Wat zijn jullie allemaal goed bezig! De Grote Club Actie loopt echt fantastisch! Iedereen is blijkbaar al heel druk loten aan het verkopen.

We hebben echt al bijna 500 loten verkocht ondertussen. Daarmee zitten we al bijna op de helft van wat we normaal in een seizoen verkopen. Dus nog even allemaal de schouders er onder en nog een rondje door de wijk of op een feestje rondgaan met je boekje. Dan halen we dit jaar misschien wel een nieuwe record op. En daar is onze vereniging natuurlijk echt heel blij mee. En jouw team ook natuurlijk als je team goed samenwerkt en de meeste loten verkoopt.

Voor de senioren teams, de Sponsoren en alle andere gulle gevers die VEO graag een extra bijdrage gunnen hebben we nog iets moois. En daarmee maak je zelf of als team natuurlijk nog meer kans op mooie prijzen.

HET SUUPPPEEEERRRRRR LOT!!!

Hoe werkt het? Klik even hieronder en volg de stappen op de pagina. SUUPPPEEEERRRRRR GAAF als je hier aan mee wilt doen. Enorm bedankt 🙂 🙂 🙂

Steun Korfbalvereniging V.E.O. met een Superlot – Grote Clubactie