Hemelvaarttoernooi

Dit jaar kan het weer! Het VEO Hemelvaarttoernooi! Donderdag 26 mei 2022 kunnen we weer als vanouds met elkaar er een leuke dag van maken!

Er is alleen helaas wel één klein nadeel, het lijkt erop dat wij dit jaar niet de beschikking hebben over de ruimte bij Wilhelmus, die is dan door VCC (de cricket) gehuurd en die hebben competitiewedstrijden op Hemelvaartsdag. Wij zijn bang dat we niet voor alle aanmeldingen voldoende ruimte hebben, daarom hebben wij dit reeds bij de uitnodiging aangegeven naar de diverse verenigingen toe. Als wij half april alle aanmeldingen hebben ontvangen dan zullen we gaan puzzelen om te kijken wat er mogelijk is.

Van onze VEO vrienden en vriendinnen zullen we zoals altijd jullie hulp hard nodig hebben bij de organisatie van het toernooi. Deels vanuit de andere commissies zoals materiaalcommissie, clubhuiscommissie en feestcommissie. Maar ook vanuit alle spelers, wij zullen voor het toernooi nog een overzicht van de taakverdeling maken zoals het uitleggen van de velden en opruimen na het toernooi.

Als er ergens vragen over zijn dan kan er contact worden opgenomen met de toernooicommissie via het emailadres veohemelvaarttoernooi@gmail.com.

Wij kijken naar het toernooi uit en hebben er veel zin in!

Met vriendelijke groet,

Namens de toernooicommissie,