Senioren Recap 26 maart: VEO 3 dwingt handhaving af!

Het was een spannende zaterdag voor VEO 3 en 4.

VEO 2 deed afgelopen dinsdag wat het moest doen en won met 10-11 van Achilles 2. Aankomende zaterdag spelen zij om de eerste plek in de poule.

VEO 3 greep de laatste kans op lijfsbehoud. In een goede pot tegen kampioen ONDO werd er met veel strijd dik verdiend met 21-16 gewonnen. Concurrent ALO moest daardoor minimaal een punt pakken tegen Weidevogels, maar deed dit niet. Zij verloren waardoor VEO 3 op de veilige 2e plek belandde.

Helaas redde VEO 4 het niet om te winnen van DES, waardoor zij niet meer voor promotie in aanmerking komen. In een echte finale trok DES uiteindelijk de wedstrijd naar zich toe. Ondanks dat de meeste wedstrijden met ruime cijfers gewonnen werden is het jammer dat de ploeg niet net als op het veld in de 2e klasse kan gaan spelen.

VEO 5 won ruim van De Meervogels en zou in theorie nog kampioen kunnen worden. Alleen de wedstrijd van Dunas tegen KVS is verplaatst naar a.s. woensdag.

VEO 6 moest zijn meerdere erkennen in Tempo 9 wat met oud korfballeague en hoofdklasse spelers een klasse beter was. Ook VEO 7 kwam er niet aan te pas en verloor van DES 6. Op het veld zijn er weer nieuwe kansen!

Aankomende zaterdag staat er nog voor de VEO-selectie van alles op het spel. Na de wedstrijd Excelsior 1 – Achilles 1 op dinsdag 29 maart zullen we de scenario’s op de site zetten.